“Testuj Fiata” to trwająca do września akcja promocyjna Fiat Auto Poland. Celem jej jest uzupełnienie zasięgu sieci sprzedaży poprzez dotarcie z ofertą handlową do mieszkańców tych rejonów kraju, gdzie obecność salonów Grupy Fiat jest ograniczona.
W każdej odwiedzanej miejscowości, a będzie ich ponad 20, budowane jest w plenerze miasteczko, w którym prezentowana jest oferta Fiata – samochody Abarth, Alfa Romeo, Jeep, Lancia i oczywiście Fiat. Podczas “spotkania z Fiatem” są jazdy testowe m.in. Fiatem 500, Sedici z napędem 4×4, Linea, Punto Evo, Bravo, a także Alfami Mito i Giulietta.
Odwiedzający mają również okazję zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną dzięki obecności pracowników salonów sprzedaży z danego regionu, jak również skorzystać z usług przedstawicieli Fiat Bank informujących o warunkach finansowania zakupu nowego samochodu.
Na terenie miasteczka znajduje się namiot sferyczny wyposażony w urządzenia multimedialne, na których prezentowana jest historia i współczesna działalność Grupy Fiata. Do jubileuszu 90-lecia obecności Fiata w Polsce nawiązuje ekspozycja zabytkowego modelu Fiata 508 Balilla Spider oraz Fiata 1800.
Dla odwiedzających przygotowanych jest wiele atrakcji, m. in. konkurs w którym główną nagrodą będzie jedyny na świecie egzemplarz Fiata 500 specjalnie przygotowany na 90-lecie Fiata w Polsce, pokazy tańca zespołu Molo & Frodo, znanych z telewizyjnych programów “Mam Talent” i “You Can Dance”. Dla najmłodszych organizowane są konkursy rysunkowe o tematyce związanej z motoryzacją.
Więcej na: http://autopodroze.pl/rynek/testuj-fiata-%E2%80%93-imprezy-w-ponad-20-miastach/