18 maja na mapie Leżajska otwarty zostanie sklep specjalistycznej sieci alkoholowej Al.Capone, pod adresem Hugo Kołłątaja 1B. Zapraszamy wszystkich na uroczyste otwarcie już od godziny 10.00. Na klientów czeka mnóstwo atrakcji, słodkie upominki i pełno niespodzianek.

Bogaty asortyment, konkurencyjne ceny, profesjonalna obsługa, niepowtarzalny klimat – to cztery fundamenty, na których opiera się sukces sieci Al.Capone. W charakterystycznych wnętrzach sklepu można znaleźć wszelki rodzaj alkoholu na każdą kieszeń: od przystępnych cenowo, aż do tych najbardziej ekskluzywnych, a w wyborze tego najlepszego pomoże wykwalifikowana obsługa.

Jak wyglądają sklepy Al.Capone?

Wystrój wnętrza charakteryzuje klimat lat dwudziestych ubiegłego wieku, który nawiązuje do czasów prohibicji  w Stanach Zjednoczonych. Szeroka oferta whisky, burbonów, ginów, brandy czy likierów, a także gama alkoholi regionalnych oraz piw kraftowych gwarantuje największy wybór w mieście. Bogata aleja win to otwarty regał, mieszący ponad dwieście indeksów. Wina zebrane z różnych zakątków świata są w czytelny sposób opisane i sklasyfikowane tak, by ułatwić wybór zwłaszcza tym klientom, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę w świecie win.

Czym jeszcze zaskakuje Al.Capone?

W sklepach sieci Al.Capone organizowane są cykliczne akcje promocyjne, a także atrakcyjne miesięczne oferty rabatowe i cotygodniowe oferty na weekend. Pracownicy sklepów Al.Capone to prawdziwi profesjonaliści, którzy chętnie dzielą się z klientami wiedzą zdobytą na szkoleniach w kraju i za granicą. Firma Al. Capone angażuje się w szereg akcji charytatywnych, wspierając m.in. lokalne  instytucje, czy wydarzenia sportowe.

Al.Capone – sprawdzony pomysł na biznes

Jedna z najpopularniejszych sieci alkoholowych w Polsce – Al.Capone Specjaliści od Alkoholu – to odpowiedni partner dla każdego, kto myśli o założeniu własnego biznesu. Przyjętą strategią rozwoju marki Al.Capone jest systematyczne zwiększanie zasięgu i ekspansja na kolejne rynki. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju szacuje się, że w 2021 roku sieć będzie liczyć 200 placówek.

Na przewagę konkurencyjną Al.Capone, którą  sieć oferuje swoim franczyzobiorcom, składają się:

– marka i wieloletnie doświadczenie
– korzystanie z polityki handlowej (promocje oraz warunki handlowe niedostępne dla pojedynczych sklepów)
– autorskie koncepty oraz innowacyjne rozwiązania testowane uprzednio w sklepach własnych
– gotowe know-how oraz standardy wizerunkowe
– dochodowa branża
– wsparcie marketingowe oraz narzędzia motywacyjne dla pracowników
– kursy i szkolenia sprzedażowe oraz produktowe – stacjonarnie oraz wyjazdowo.

www.al.capone.pl