W maju i czerwcu b.r. w badaniu ankietowym zapytaliśmy klientów o jakość usług w Urzędzie Gminy Grodzisko Dolne. Zdecydowanie przeważały oceny pozytywne, choć nie brakło też głosów krytyki.

Od 2008r, w którym to wdrożyliśmy system zarządzania jakością oparty na normie ISO 9001, regularnie prowadzimy badanie ankietowe klientów naszego urzędu. Ankiety są anonimowe i można je wypełnić zarówno w Urzędzie lub poprzez stronę internetową www.grodziskodolne.pl

W okresie tegorocznego badania wypełniono 27 ankiet, w tym 10 za pośrednictwem strony internetowej. W ogólnej ocenie funkcjonowania Urzędu w skali od 1 do 6 (1 – ocena najniższa, 6 – ocena najwyższa) przeważyły oceny pozytywne. Porównując oceny Urzędu w poszczególnych latach, widzimy wzrost ocen zdecydowanie pozytywnych (5 i 6). Na pytanie co należało by zmienić aby usprawnić pracę Urzędu pojawiły się propozycje dotyczące dalszej modernizacji budynku urzędu, wykonania windy dla niepełnosprawnych oraz podnoszenia sprawności i kompetencji pracowników.

Wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu bardzo dziękujemy. Państwa głos i ocena pomagają nam doskonalić jakość usług w urzędzie.

W dalszym ciągu można dokonać oceny naszej pracy, do czego gorąco zachęcamy. Uwagi można przekazywać w bezpośrednich rozmowach jak również za pośrednictwem anonimowej ankiety, której formularze na stałe wyłożone są w Urzędzie Gminy oraz zamieszczone na stronie internetowej w dziale „Ankiety”.