Punkt Kontaktowy ds. e-handlu dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT”

    179
    0

    Przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości funkcjonuje Punkt Kontaktowy ds. e-handlu dla Usługodawców i Usługobiorców „e-PUNKT”. Do głównych zadań e-PUNKTU należą: szerzenie wiedzy na temat prawa obrotu elektronicznego w celu ułatwienia prowadzenia działalności gospodarczej z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych przez przedsiębiorców oraz pomoc w bezpiecznym i swobodnym korzystaniu z ofert tych przedsiębiorców przez ich klientów. Zadania te e-PUNKT realizuje poprzez podejmowanie takich działań, jak e-seminaria, publikacja materiałów edukacyjnych na temat prawa Internetu, prowadzenie strony internetowej e-PUNKTU pod adresem e-punkt.gov.pl, na której udostępniane są informacje z zakresu prawa obrotu elektronicznego.

    W roku 2012 udało w ramach działalności e-PUNKTU opracowane zostały 2 publikacje elektroniczne (Rozpoczęcie sprzedaży w Internecie oraz Wzory dokumentów dla e-przedsiębiorców). Zorganizowano ponadto 3 seminaria online (Marketing i reklama w Internecie, Nowa dyrektywa konsumencka a zakupy przez Internet, Perspektywy rozwoju e-biznesu). Nagrania z tych wydarzeń są dostępne na stronie e-PUNKTU. Na stronie znajdują się ponadto artykuły oraz infografiki edukacyjne.

    Poprzedni artykułPolicja w Leżajsku otrzymała „AlcoBlow”
    Następny artykułPożar warsztatu samochodowego w Leżajsku!